Mind-Walk special ‘Spelen met Stilte’ in Apeldoorn 

      Reacties uitgeschakeld voor Mind-Walk special ‘Spelen met Stilte’ in Apeldoorn 

In stillness you receive

Tijdens deze wandeling ontwikkeld voor de dag van de stilte gaan we ‘spelen met stilte’ in Apeldoorn en op de Mind-Walk manier. Wat kan stilte ons brengen? Wat zijn manieren om meer rust in ons hoofd te krijgen?

We gaan luisteren naar stilte. Bewegen met aandacht in stilte. Maar ook geluid, woorden of aandacht geven aan dingen die normaal gesproken stil en onzichtbaar maar veel kracht hebben.
We gaan bijvoorbeeld tijdens deze wandeling in Park Berg en Bosch in Apeldoorn een pranayama (adem) oefening uit de yoga ervaren, naar stilte luisteren en experimenteren met de kracht van gedachten. En je krijgt natuurlijk een present-in-the-present!

Het is heel prettig, uitnodigend, je voelt je eigen tempo en grenzen, je leert over jezelf en raakt geïnspireerd. Ook is het heel goed verzorgd”

“Ik gebruik de ademoefening voor het slapen gaan.”

Mind-Walk maakt een krachtige combinatie van (meditatief) wandelen met invloeden en oefeningen uit o.a. yoga, mindfulness, bosbaden, tai chi, adem-en ontspanningstechnieken èn mindset coaching. Op een ongedwongen en relaxte manier.

De wandeling duurt ongeveer anderhalf uur maar kan soms wat uitlopen. De wandeling zelf is ongeveer 4 km. 

Hier kan je je aanmelden voor de wandeling zodat je zeker bent dat je een plek je hebt.

Je trekt kleding aan waarin je gemakkelijk kan bewegen, verder hoef je niks mee te nemen tenzij je graag zelf wat drinken bij je hebt. Het thema is stilte maar met Mind-Walk Apeldoorn is het geen standaard stilte wandeling. Er mag ook gepraat worden tussendoor. Bij Mind-Walk is alles ongedwongen en doe je wat op dat moment ons goed voelt.

Wil je deze wandeling liever 1op1, mail dan even zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken.

Wil je verder verdiepen in wandelmeditatie en meer tools leren om meer ontspanning, balans en inspiratie in je leven te krijgen? Overweeg dan de Mind-Walk training. Hierbij ga je 5 of 10 keer in de lente de natuur in om dichter bij je eigen natuur te komen en leer je nog veel meer verschillende tools en technieken waarbij je opbouwt in thema’s en verdiept in de oefeningen.

Lees verder…